Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Φοβάται ο φόβος;

Φόβος... Μια λέξη, ένα συναίσθημα, που πάντα υπήρχε στην ζωή μου.. Άλλες φορές σε μεγάλο βαθμό, άλλες σε μικρό... Κάποιες στιγμές με λόγο ύπαρξης, κάποιες στιγμές ανούσιος... Άλλοτε με κυριεύει, άλλοτε τον αντιμετωπίζω... Πάντα όμως εκεί.. Φωλιάζει στην καρδιά μου, τρυπώνει στο μυαλό μου και με οδηγεί σε δύσβατα μονοπάτια... Σε δρόμους που το τέλος τους δεν έχει ουράνιο τόξο.. Δεν έχει ένα λιβάδι με μοβ χρυσάνθεμα... Έχει και πάλι μόνο φόβο... 

Έτσι και τώρα.. Ενώ μπορώ και στέκομαι δυνατή, πατάω γερά στα πόδια μου, είναι στιγμές που με κυριεύει ο φόβος... Σκέψεις, αναμνήσεις, μπλέκονται όλες στο μυαλό μου και με κάνουν να τρέμω... να ανησυχώ για το επόμενο χτύπημα, να φοβάμαι ότι όσο και να ξέρω πια τον τρόπο, δεν θα βρω την δύναμη να ξανασηκωθώ... Φοβάμαι τις καινούριες πληγές που μπορεί να ανοίξουν... Φοβάμαι τον χρόνο που θα χρειαστεί για να επουλωθούν.. Το ξέρω ότι θα γίνει.. Ξέρω πια ότι μπορώ να τις αντιμετωπίσω... Μα δεν θέλω να το κάνω... Θέλω να με προστατέψω αυτή την φορά...

Εντελώς τυχαία ήρθε ένας άνθρωπος στην ζωή μου.. Εκεί που δεν το περίμενα, εκεί που κράταγα όλες τις πόρτες κλειστές... Ήρθε και χτύπησε και από κεκτημένη ταχύτητα άνοιξα.... Φοβήθηκα όταν συνειδητοποίησα πόσο εύκολα τον άφησα να μπει στην ζωή μου... Και στην αρχή ήμουν κουμπωμένη, κλεισμένη στον εαυτό μου, επιθετική... Και είδα ότι έχανα στιγμές όμορφες.. Γινόμουν εριστική και ήταν τόσο άδικο αυτό...

Έτσι αποφάσισα να αφεθώ... Και όπου βγεί... Και από τότε περνάω υπέροχα... Γελάω, διασκεδάζω, χαλαρώνω, περνάω τρυφερές στιγμές μαζί του.. Ζώ! Ζω όλα όσα εκείνα δεν είχα ποτέ το θάρρος να ζήσω... Ζητάω πράγματα.. Και δίνω κιόλας... Περνάω όμορφες καθημερινές και ακόμα καλύτερα σαββατοκύριακα... Αποζητώ την συντροφιά του, την αγκαλιά του και το ίδιο κι εκείνος... Βλέπεις, είναι από τις λίγες φορές που το ζώ αυτό... Τώρα βλέπω πώς είναι να σε θέλει κάποιος πραγματικά, ολοκληρωτικά... Και δεν με νοιάζει που θα βγει όλο αυτό.. Σημασία έχει να περνάω σήμερα καλά... Γιατί ένα αληθινό σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο (Βενιαμίν Φραγκλίνος)... Και θέλω να το ζήσω αυτό το αληθινό μου σήμερα...

Υπάρχουν στιγμές που ο φόβος κάνει και πάλι την εμφάνιση του.. Υπάρχει εκεί έτοιμος να με κατασπαράξει με τα γαμψά του νύχια.. Αυτή την φορά όμως δεν τον αγνοώ.. Δεν το αποφεύγω.. Δεν το αφήνω καν να με κατακλύζει... Τον αντιμετωπίζω.. Τον κοιτάζω ίσια στα σκοτεινά του μάτια... Και το παλεύω.... Γιατί όπως διάβασα κάπου....

Ακόμα και οι μεγαλύτεροι μας φόβοι, φοβούνται μήπως πάψουμε να τους φοβόμαστε.... 

Φιλί Διαμαντένιο

Μουσική ανάρτηση με την φωνή των Μπλέ... Γιατί όσο ερωτεύεσαι Φοβάσαι... 

23 σχόλια:

  1. Πέρνα καλά και μη σκέφτεσαι τα πότε και τα για πάντα.

    Το τώρα σου ομόρφυνε και ο φόβος θα φύγει θέλει και δε θέλει!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά έκανες και αφέθηκες! Χρειάζεται να ρισκάρουμε, ποτέ δεν ξέρεις τι θα βγει! Και εσένα σε πήγε πολύ καλά! όσο για τον φόβο να τον κλείνεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου και να μην τον βγάζεις ποτέ προς τα έξω, δεν το χρειαζόμαστε! Μόνο δειλούς μας κάνει. Φιλιά και Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να προσπαθήσεις να το ζήσεις όσο πιο καλά μπορείς!!! Αυτό αξίζει, τι θα μείνει μετά;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαμαντένια μου να ζεις, πάντα να ζεις! Με φόβο, χωρίς φόβο, αλλά να ζεις και να αγαπάς! Είναι το σημαντικότερο!
    Και ο χειρότερος φόβος είναι ο φόβος του να φοβάσαι! Οπότε χαμογέλα και δίνε ευκαιρίες στους ανθρώπους να σε πλησιάσουν!
    Στο τέλος, καλύτερα να πονάς παρά να μη νιώθεις τίποτα.!
    Καλημέεεεερα και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. .ζησ' το, περνα καλα..και μην αγχωνεσαι :)

    καλη βδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι κατά βάθος ξέρεις τι θα πω, ξέρεις τι θα κάνεις, οπότε καν το ζήσε το και άσε τους φόβους...
    Να περνάς καλά και μην φοβάσαι να ξαναδώσεις ότι έχεις.. φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ζήσ΄ το και ότι βρέξει ας κατεβάσει. σημασία έχει το σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ζήσε το σήμερα και άσε τα υπόλοιπα !!!

    φφφφφφ παρήχηση του φ το λέγαμε εμείς οι παλιές στο σχολείο αυτό. και δώστου ένα φούσκο να πάει απο κει πουρθε ο φφφφόβος!


    φιλια κερασένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα σου πω αυτό που λέω στη μαμά μου όταν με παίρνει να μου πει ότι φοβάται πως θα της κόψουν τη σύνταξη: Μην ανησυχείς προκαταβολικά. Ζήσε το τώρα και αν ποτέ έρθει αυτό που φοβάσαι, θα το αντιμετωπίσεις. (συνήθως το να έχεις κάνει στοκ από αγαπημένους βοηθάει :Ρ)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο μεγαλυτερος φοβος, ειναι ο ίδιος ο φοβος.

    Αυτο να θύμασαι γλυκό μου κοριτσάκι!
    Μη σαμποτάρεις τις καλές σου, αλλα και τις άσχημες σου στιγμές εξαιτίας του φοβου.

    "Μηπως και ..."

    Καλύτερα μια ζωή "χτυπημένη" απο τους διαφορους φόβους μας, παρα μια ζωή πισω απο μια γυαλα!


    Πολυ χάρηκα με τα ευχαριστα νέα, κι όπως λένε και οι αλλοι... Ζηστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλοι φοβόμαστε λίγο πολύ. Μην αφήνεις όμως τον φόβο να σε κρατάει πίσω. Τα καλύτερα σου εύχομαι διαμαντένια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα βλέπω πώς είναι να σε θέλει κάποιος πραγματικά, ολοκληρωτικά... Και δεν με νοιάζει που θα βγει όλο αυτό. αυτο κραταω απο τα γραπτα σου γιατι μου αρεσε πολυ που εισαι ετσι,που νιωθεις ετσι κ το ζεις...να περνας καλα.φιλια πριγκηπικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγάπη μου...διαμαντάκι μου μικρό...είσαι άξια θαυμασμού...ξέρω τι λέω ξέρω...και ξέρεις κι εσύ....τα διαμαντάκια γυαλίζουν μέσα στην στάχτη κι εσύ είσαι ένα τέτοιο...έτσι σε ξεχώρισε ο άνθρωπος σου...και το πιστεύω οτι είναι ΑΥΤΟΣ...έτσι δεν είναι άδικο το οτι φοβάσαι την ευτυχία σου γιατί κάποιοι σου την στέρησαν....όμως κοριτσάκι δεν αξίζει όπως είπες να ζείς με τον φόβο...όταν αυτό που ζείς σε ολοκληρώνει..σε γεμίζει...ξυπνάς το πρωί και είσαι ΚΑΛΑ.....ξέρεις πόσο σημαντικό είναι!!!!
    Κι ο φόβος ανθρώπινο συναίσθημα είναι....κι απο την στιγμή που μπορείς πια να τον αντιμετωπίζεις...αυτό θα σε πάει μπροστά...θα δείς...!!!
    γλυκό γλυκό φιλί!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αδραξε τη μέρα....κάπου το ακουσα και μου άρεσε κάνετο!!!!! ζήσε τη καθε στιγμή της είναι πολύτιμη...όπως σου είπανε και οι άλλες φίλες και μόνο το όνομα σου σου δίνει λάμψη ασε τη να σε φωτίσει...και να εξαφανίζει τον φόβο κάθε φορά που θα έρχεται...να περνάς πάντα όμορφα..τα φιλιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σου'χω παιχνιδάκι διαμαντένια μου!
    αν θες πέρνα να δεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λένε ότι ο φόβος, ο έρωτας και ο θυμός είναι η ίδια χημική αντίδραση στον οργανισμό μας... Μη φοβάσαι... Ερωτεύσου!
    Ζήλεψα από την Free Spirit... Και σε προσκάλεσα και γω. Χεχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μην φοβάσαι κοριτσάκι με τις μπούκλες.
    Ζήσε αυτό που σου ήρθε όσο πιο πλήρως μπορείς.
    Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ζησε το σημερα , ξεχνα το χθες,
    @@@@@@ ολους και κανε οτι θες :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φοβαται μήπως και συνηθισεις τη ...Σκιά του και ψάξεις άλλο Κίνητρο ενεργοποίησης των Ενστίκτων Επιβίωσης σε κάθε τομέα!!!


    Σε φιλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ετσι πρεπει...πιστευω πως δεν αξιζει κανεις, αν δεν δοκιμασει καποτε τη μαγεια μιας υπερβασης...απολαυσε το...κι ''οπου φταξεις'' που λεει και ο παππουκος μου...

    φιλια πολλα
    σταλιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το αρχαιότερο και βαθύτερο συναίσθημα του ανθρώπου είναι αυτό του φόβου, και ο αρχαιότερος και βαθύτερος φόβος είναι αυτός για το άγνωστο.
    "Λαβκραφτ"

    Καλώς σε βρήκα κι εδώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο ποστ.
    Μου θυμίζεις τόσο πολύ εμένα.
    Συνέχισε να ζεις,είναι το μόνο που νικά το φόβο. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΦΕΘΗΚΕΣ.ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΟΜΟΡΦΑ.
    ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή